.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای پویش ملی مرهم زائر در استان
جمعیت هلال‌ احمر دارو‌های مازاد نیاز مردم را در قالب پویش ملی مرهم زائر برای استفاده زائران اربعین حسینی جمع‌آوری می‌کند.
اجرای پویش ملی مرهم زائر در استان

به گزارش شمال نیوز ، معین مهدی لموکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: جمعیت هلال‌احمر کشور در فراخوانی از همه مردم برای مشارکت پویش ملی مرهم زائر دعوت کرده و در این فراخوان آورده است عمومِ هموطنان، خیرین و حامیانِ حقوقی می‌توانند در راستای مسئولیتِ اجتماعی خویش و همچنین خدمتِ دارویی و درمانی به زائران اربعین حسینی، دارو‌های اهدایی خود را با لحاظ‌کردن شرایط خاص به تمام شعب شهرستانی، خانه‌های هلال و پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر تحویل دهند.

 

او افزود: شرایط دارو‌های اهدایی نیز مطابق با شیوه‌نامه طرح مرهم زائر اعلام و ابلاغ شده است که مبتنی بر آن، دارو‌ها باید با بسته‌بندی مناسب و ترجیحا با بسته‌بندی اولیه کارخانه باشد، دارو‌های یخچالی و دارو‌های دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه نباشد، دارو‌های مایع، نیمه‌جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها با بسته‌بندی باز و نیز قرص‌ها، کپسول‌ها، پرل‌ها به‌صورت فله‌ای و باز شده نباشد.

 

لموکی گفت:جمعیت هلال‌احمر همچنین از همکاری داوطلبانه داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی در طرح مرهم زائر و اهدای دارو‌های پرمصرف در تجمعات انبوه به این جمعیت  استقبال می‌کند.

 

او افزود:جمع‌آوری دارو‌ها با همکاری و همیاری اعضای سازمان‌های داوطلبان و جوانان و تفکیک دارو‌ها توسط افراد واجد صلاحیت از جمله اعضای کانون‌های دانشجویی هلال‌احمر در دانشگاه‌های علوم پزشکی و تکنیسین‌های دارویی با نظارت مشترک معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر انجام می‌گیرد.

 

لموکی گفت: دارو‌های اهدایی پس از طی فرآیند تفکیک برای انتقال به کشور عراق و توزیع در مراکز درمانی تحت نظارت جمعیت هلال‌احمر، در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت این جمعیت قرار می‌گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.